Divizia de PR coordonează interacțiunea Societății cu mass – media, fiind condusă de Managerul de PR. Divizia emite comunicate de presă în vederea promovării activităților și valorilor SSMT prin intermediul mass – media. Managerul de PR este purtătorul de cuvânt al SSMT, promovănd activitățile și valorile Societății în mass – media prin intermediul interviurilor, declarațiilor de presă și prin organizarea conferințelor de presă.
Divizia de PR este responsabilă cu centralizarea și indexarea oricărui material apărut în presă despre Societate, în limita punerii lui la dispoziție de către publicant. Tot divizia de PR stabilește parteneriate media cu companiile ce lucrează în domeniul mass – media, în vederea promovării activităților și valorilor Societății.
Divizia de PR se consultă cu Consiliul Direcotr, coordonatorii locali ai comitetelor permanente si coordonatorii locali ai proiectelor în vederea stabilirii unei strategii de promovare în mass – media a activităților Societății.
Împreună cu Divizia de IT, ajută la managerierea directoarelor web, paginilor de Facebook, sau a altor mijloace de promovare în vederea îmbunătățirii și promovării imaginii Societății.